lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Schijter

Een reactie plaatsen

Een avondje alleen met Zoon wegens een Lief naar het voetbal en dat betekent doorgaans – na bedtijd van onze hummel – een avondje me-time: een uitgebreid bad (in de hoop dat Zoon me er niet uit roept), daarna een goeie blètfilm met daarbij een glaasje wijn of een ijsje of zo… Doorgaans zijn die avonden niet zo spectaculair goed voor mijn lijn, maar da’s een detail.

Op dit eigenste moment zou een coupe brésilienne met veel nootjes er precies wel vlotjes ingaan, behalve dan dat ik eigenlijk te lui ben om naar de berging te gaan, alwaar ’t koud is! En donker (ook al is er licht, maar buiten blijft het donker)! En ik ben eigenlijk een schijter in het donker, wist u dat al?

Om maar te zeggen: dat ijsje zal voor een andere keer zijn. Zo’n beetje bang zijn in het donker, dat heeft dan weer zijn voordelen voor de lijn.

Ahum…

Geef een reactie

