lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Afgegeven!

2 reacties

Mijn SeSa-pakje vertrok vanmorgen met het Lief naar ’t werk. In ’t terugkeren naar huis zou hij namelijk eventjes langs Miss Folies passeren, om daar het pakje af te geven, in de hoop dat er iemand thuis was.

En jawel, nog voor de middag kreeg ik ’n sms’je van Lief met daarin een kort en bondig “afgegeven” waarna ik hem natuurlijk prompt belde om hem de pieren uit de neus te vragen. Hij had het aan een man afgegeven, vermoedelijk de wederhelft. Op zulke momenten zou ik een vlieg willen zijn.šŸ™‚

Anyways, ’t pakje is weg en mijn “slachtoffer” lijkt er tevreden mee (zie reactie op de post hieronder). ’t Is in ieder geval graag gedaan, Miss Folies.

Nu mijn pakje weg is, ben ik trouwens wel ’n beetje heel erg nieuwsgierig naar wat mijn SeSa ervan gemaakt heeft. Voorlopig nog niets te zien, maar ik wacht geduldig.šŸ™‚

2 thoughts on “Afgegeven!

  1. Haha. Dat was inderdaad de wederhelft, ofte mijn klusjesman op dat ogenblik.šŸ™‚

  2. Pingback: Secret Santa: het pakje « lentebloem

Geef een reactie

