lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Krak

8 reacties

Ik was wat stroef, gisterenochtend, toen ik opstond. Ik stak het op het sneeuwweer en de stress van de afgelopen week op ’t werk. Dat durft namelijk wel eens in mijn lijf te kruipen en zich vast te zetten op mijn zwakke plaats.

Ineens zat ik echter op mijn knieën en geraakte ik niet meer recht, met een huppelende en springende zoon naast mij, die mij probeerde recht te trekken (mama voetjes) en een wederhelft die buiten aan het werk was.

Op die voetjes geraak ik vandaag (dag 2) nog niet. Ik beweeg me nog steeds kruipend voort, tot grote hilariteit van de zoon, want kruipen dat is of voor baby’s of voor mama’s die paardje willen spelen, waarna hij ruiterlijk zijn paard wou bestijgen. So not done momenteel, maar ’t duurde eventjes voor dat tot hem doordrong. Hij begint het te vatten, dat mama pijn heeft en eventjes niet zo hard als anders met hem kan ravotten. Hij is zelfs solidair en komt met een dekentje naast mij liggen.

Het is lang geleden dat ik geblèt heb van de pijn (van 2008 op precies te zijn), maar toen zoonlief gisteravond in bed zat, was de courage eventjes opgebruikt.

Soit, this too shall pass.

*Kopf hoch*

8 thoughts on “Krak

  1. Toch geen hernia? Sterkte en hopelijk ben je weer spoedig op de been.

  2. Oei, hopelijk is de pijn snel minder!

  3. Aai, ik bleit stilletjes mee, want ik kan mij die ellende nog zó terug voor de geest halen. Heb jij niet al een verleden van rugproblemen? Veel sterkte, ik hoop dat het snel betert! x

  4. Pingback: … « lentebloem

  5. Pingback: Krak (2) | lentebloem

  6. Pingback: Gas terug | lentebloem

Geef een reactie

