lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Gas terug

Een reactie plaatsen

We zijn de zoveelste krak later. Dit keer onder de douche, in bad. Toch wel een gemak, zo’n douche in een bad. NOT. Een walrus kruipt eleganter aan land, vermoed ik.

Maar to the point nu. De zoveelste krak later (ik ben sinds januari de tel kwijt), drie infiltraties later (die dus geen jota geholpen hebben, maar ik dwaal weer af) en het verdict dat er eigenlijk niets aan te doen is behalve een nieuwe operatie waarbij de wervels worden vastgezet, heb ik besloten gas terug te nemen.

Ik loop mezelf voorbij en dat eist zijn tol. Dat zet zich op mijn zwakke plek, en laat dat nu toch mijn rug en nek zijn.

Hoogtijd om eens goed na te denken dus…

Geef een reactie

