lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Facebook

3 reacties

We zaten in het kleuter en het lager in dezelfde school en zelfs in dezelfde klas.

Een jaar geleden nodigde ze mij uit om vrienden te worden op Facebook. Ik was wel benieuwd hoe ’t haar verging, dus voegde ik haar toe. Ik snuisterde wat op haar profiel, zij ongetwijfeld wat op het mijne, al valt daar niet zo vreselijk veel te zien. Ik ben namelijk niet zo’n grote Facebookfan. We wisselden in ieder geval geen boodschappen uit.

Vorig weekend stapten we ongeveer gelijktijdig de supermarkt in ons gemeenschappelijk geboortedorp binnen. Ik herkende haar en knikte, klaar om iets te zeggen. Zij reageerde niet. We stonden naast elkaar bij het vlees en plaatsten gelijktijdig onze bestelling, maar stonden als complete vreemden naast elkaar.

Maar op Facebook zijn we vrienden hoor…

3 thoughts on “Facebook

  1. Herkenbaar, de reden waarom ik ook absoluut geen facebookfan ben.

  2. ik zou die meteen ontvrienden, echt

  3. Boehoe… de reden, onder andere, waarom ik geen facebook heb…

Geef een reactie

