lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Komen eten

2 reacties

Zoon (2 jaar) was in de veranda aan het spelen, terwijl ik aan het koken was. Toen het eten klaar was, riep ik hem en Lief en zei dat ze aan tafel moesten komen.

Het duurde wat lang voor onze kabouter opdaagde (understatement). Ik riep dus nog eens en zei dat hij ’n beetje moest voortdoen, want dat het eten anders koud zou worden.

Hij kwam op z’n dooie gemak het hoekje omgereden met zijn fiets – de koe met maar een oor; het andere oor heeft Zoon er ooit eens per ongeluk afgetrokken en dat oor gaat nu overal mee in het karretje dat eraan hangt. Hij keek mij verontwaardigd aan en zei: “Beetje geduld hé, mama.”

Soms hoor ik mezelf echt echoën in dat ventje.

😎

 

2 thoughts on “Komen eten

  1. Haha, heel herkenbaar🙂

  2. Hahahahahaha, de spiegel wordt weer voorgehouden🙂

Geef een reactie

