lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Herfst

2 reacties

Onmiskenbaar herfst.

Het is niet mijn favoriete seizoen, maar je hoort mij niet klagen. Dat de dagen korter en de nachten langer zijn, heeft zo ook zijn voordelen.

Toen Zoon gisterochtend om 6.45u keihard ‘Mama, kom een keer’ aan het roepen was, strompelde de wederhelft uit bed, haalde hij Zoon uit zijn bed, trok de gordijnen op een kier en zei hij dat het buiten nog stikkedonker was en dat iedereen (ahum) nog sliep. Daarop knikte de Zoon begrijpend. Lief legde Zoon weer in zijn bed en we deden hier allemaal onze ogen weer toe. Zoon sliep zowaar tot 10u (en hij werd dan nog wakker, omdat ik bewust in de kamer ernaast in de kasten begon te rammelen).

Ik heb dus gisteren tot 9.30u geslapen. Deugd dat dat gedaan heeft.

Leve de herfst!

PSke: Het mag dan wel stoppen met regenen, want we waren van plan om vandaag naar de kermis te gaan en naar het oogstfeest van de kinderboerderij, maar als ’t zo hard blijft regenen, betwijfel ik ten zeerste of ik vandaag mijn huis uitkom.

2 thoughts on “Herfst

  1. Hetzelfde werk ’s avonds als je ze wat vroeger in bed wil krijgen: “Kijk het is al donker, slaaptijd!!”🙂
    Maar spijtig genoeg moet hij er op weekdagen waarschijnlijk wel uit als het nog donker is, en dat hebben ze snel door hoor!

  2. En dat is zo zalig op zondag je huis niet uit te hoeven,…..

Geef een reactie

