lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Een bronstige eland (ahum)

Een reactie plaatsen

Zoon (2j 7m) is gefascineerd door dierengeluiden. Zo wil hij van ieder dier weten hoe het heet en welk geluid het maakt. Een van de eerste dingen die hij dan ook vroeg toen hij van Oma een elandknuffel kreeg, was: “Wat doet een eland, mama?”

Ik moest er echter het antwoord op schuldig blijven. Ik had zo wel een vaag vermoeden, maar aangezien ik mijn kind ook geen blaaskes wil wijsmaken, zei ik dat we het eens zouden opzoeken op de computer als we weer thuis waren.

Eens thuis was ik alweer vergeten dat ik dat beloofd had, Zoon echter niet. Zoon vergeet nooit iets wat hem beloofd is.🙂 We zetten ons dus achter de pc een googleden “sound moose”. Al snel vonden we enkele You Tube-filmpjes en we botsten dus ook op dit. En ik was not amused… to say the least. Lief lag in een deuk en ik legde aan Zoon uit: “Ik denk dat dat toch niet helemaal juist is. Ik ga nog eens zoeken.”

Misschien moet ik in de toekomst eerst maar eens de reacties lezen voor ik de speakers op luid zet.

🙄

Geef een reactie

