lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Op!

Een reactie plaatsen

Ik was moe, zo opgebrand en aan het eind van mijn Latijn. Ik wist hét zo allemaal even niet meer.

Eerlijk? Ik weet hét nog altijd niet. Absoluut niet eigenlijk. De rust in mijn koppeke begint terug te keren, dat wel. Na anderhalve maand niet werken, maar totale focus op mezelf en ons gezin, op de kleine dingen des levens, op de essentie.

Als ik eraan denk dat ik hét nog altijd niet weet, word ik vanbinnen weer onrustig, maar ik ga ervan uit dat hét wel zal komen en dat ik er wel uit zal geraken.

Wat ik wel weet, is dat er dingen moeten veranderen. Ik duw de grote beslissingen echter nog wat voor me uit.

Hét komt wel.

Geef een reactie

