lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

-1

2 reacties

Er stonden hier naar mijn (ecologische en economische gevoel) te veel auto’s op onze oprit. We overwogen al eventjes om het met een auto minder te doen, maar praktische bezwaren hielden ons tegen.

Maar zie, een nieuw jaar, een nieuw voornemen en een nieuwe werkgever verder deden we het dan toch. We zoeken er nog een beetje onze weg in, maar we hebben gezegd dat we het tijd zouden geven om eraan te wennen.

Als na een acceptabele periode (van minstens een jaar) blijkt dat het organisatorisch toch niet haalbaar is en we ondanks onze inspanningen toch een extra auto dienen aan te schaffen, dan hebben we onszelf de voorwaarde opgelegd dat dat een volledig elektrische auto dient te worden.

(Daarmee kunnen we puntje 44 van dé lijst schrappen.)

2 thoughts on “-1

  1. Ook ik denk er soms over 1 auto weg te doen, maar mijn autoke is zo mijn vrijheid en echt, met het openbaar vervoer naar het paradijs, ik zie het niet echt zitten,………en dan is het altijd zo’n gepuzzel, maar het zou veel besparen, dat is waar 🙂 en beter voor het milieu zijn,……

    • Ik snap je punt en na een dikke maand kan ik ondertussen beamen dat het inderdaad soms wel eens puzzelen is (en dan vooral naar Zoon toe), maar doorgaans valt het wel mee (al rijdt Lief tijdens de werkuren met een dienstwagen rond en scheelt dat natuurlijk ook).

Geef een reactie

