lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

[The Insiders] Kinder Bueno

Een reactie plaatsen

Ik hou nog steeds de site van The Insiders in de gaten. De laatste tijd stelde ik mij minder vaak kandidaat (wegens tijdsgebrek of campagnes die mij niet lagen), maar toen ik een tijdje geleden de campagne rond Kinder Bueno zag passeren, kon de zoetekauw in mij het niet laten.

Ik werd geselecteerd en mocht late Sint/vroege Kerstman spelen met kleine buenoverwendoosjes die telkens 4 mini-bueno’s en een bon voor een gratis 5-pack Bueno’s bevatten. De doosjes waren een regelrecht succes: ze werden enthousiast in ontvangst genomen, en zeg nu zelf: ze zijn ook wel echt koddig.

Over de Kinder Bueno kan ik zelf heel erg kort zijn: lekker, maar niet geschikt voor iedere dag (wegens bommetjes).

Daarnaast maakte ik mij de bedenking dat ze toch wel erg stevig verpakt zijn: twee afzonderlijk verpakte beentjes in een grote, opvallende, zeer gekende verpakking. Een beetje te veel verpakkingsgeritsel voor mij.

Dit gezegd zijnde: het was een zeer lekkere, geslaagde campagne. Ik was direct populair bij mijn nieuwe collega’s.

😉

Geef een reactie

