lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

3 reacties

In mijn hoofd schrijf ik nog heelder blogposts als iets gebeurt, als ik iets opmerk, als iets mij dwars zit. Hier verschijnt echter nog zelden iets.

Als ik ’s avonds al eens achter mijn pc geraak, dan kom ik er doorgaans niet toe hier eens te passeren. Er is waarschijnlijk niemand die dat jammerder vindt dan ikzelf: het archief dat ik de afgelopen jaren samenschreef (al werd er al duchtig in gekuist), is toch zo handig.

Zo moest ik laatst een vragenlijst van het CLB invullen. De allereerste CLB-vragenlijst ooit, alweer een mijlpaal! Zoon moet binnenkort op medisch onderzoek. Ze wilden graag weten wanneer Zoon was beginnen praten en wat zijn eerste woordjes waren. Ik pakte er dus zijn K&G-boekje bij, maar moest vaststellen dat ik dat toen niet zo flink heb ingevuld. Op mijn blog vond ik het echter wel terug.

Om maar te zeggen dat ik misschien weer eens wat beter mijn best moet doen. Vooral voor mezelf (veel volk passeert hier niet meer, denk ik) en voor het collectieve (gezins-)geheugen, maar ook een beetje omdat ik helemaal geen zin heb om na dik tien jaar het boeltje op te doeken…

3 thoughts on “

  1. Wat een goed idee! Laat maar komen, die posts🙂

  2. Ik blijf jou posts toch graag lezen. En gelukkig komen ze telkens in mijn mailbox terecht.

Geef een reactie

