lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Gefopt

Een reactie plaatsen

Mijn lijf had kuren. Ik werd maar niet ongesteld en dat was niet de bedoeling.

Na een week over tijd besloot ik toch maar eens een zwangerschapstest te kopen. Ik testte tussen de soep en de patatten en deed, omdat ik niet wilde zitten wachten op een streep of geen-streep, dan maar verder met die soep en patatten… tot de obligate vijf minuten voorbij waren en ik moest vaststellen dat ik niet zwanger was.

En toen had ik, eigenlijk wel teleurgesteld en al, geweldig veel goesting in een glas wijn, hoewel ik eigenlijk heel zelden alcohol drink. Dat glas dronk ik dan toch maar niet, want misschien was ik tóch zwanger. De test was dan wel negatief, maar ongesteld was ik nog steeds niet. Je wist dus maar nooit.

Gisteren werd ik ongesteld. Dik tien dagen te laat.

Ik had er eigenlijk geen zin meer in, maar ik heb dat glas wijn dan toch maar gedronken.

Geef een reactie

