lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Test

1 reactie

Vaak denk ik “voer voor een postje”, maar omdat ik op dat moment vaak niet kan of wil inloggen op WordPress (wegens op het werk, geen tijd, wegens whatever), komt het er vaak niet van en vergeet ik weer wat dat voer voor dat postje was.

Gevolg: er komt geen postje en na enkele weken bedenk ik dat het zonde is dat mijn blog er zo verweesd bij ligt. Niet dat ik per se móet schrijven en dat er een quotum moet worden gehaald, wél omdat ik het gewoon mis. Ik mis eigenlijk vooral de interactie die er vroeger – as in 12 jaar geleden – op de blogs was, maar als je niet vaak schrijft, kan er uiteraard ook weinig interactie zijn.

Anyways, toen zag ik al prutsend de knop “Bericht per e-mail staan” en besloot ik dat eens uit te testen en zie: voer voor een postje.

Nu dus nog minder redenen om niet te bloggen!

One thought on “Test

  1. Ha, en dit postje is een “Bericht per e-mail”, dus dit werkt uitstekend! Helemaal geen excuses meer!

Geef een reactie

