lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Wintertijd

Een reactie plaatsen

Zoon (4j 5m) was tot voor kort een heel vroege vogel. Ik kan de keren dat we hier om 5u ’s morgens zaten te knippen, plakken en kleuren niet meer tellen. Alle wekkers, beloningssystemen enz. ten spijt: eens Zoon wakker is, begint voor hem de dag. We waren hier dus al heel tevreden dat hij tegenwoordig al eens tot 6u sliep…

Ik hield wel een heel klein beetje mijn hart vast voor de wintertijd; ik vreesde dat we hier voortaan weer om 5u zouden zitten schilderen (letterlijk te nemen). Er zijn ergere dingen dan om 5u te moeten opstaan, maar ik lig op dat uur toch liever nog in mijn bed.

Zorgen voor niets, zo bleek: Zoon sliep zo maar eventjes tot 7u, wintertijd! Een bijzonder zeldzaam fenomeen, waardoor wij niet een, maar twee uur cadeau kregen.

Hallelujah!

Geef een reactie

