lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Schrikkeljaar

Een reactie plaatsen

Laatste werkdag morgen, voor ik aan mijn zwangerschapsverlof begin. Was 2016 geen schrikkeljaar geweest, dan had ik er afgelopen vrijdag al de brui aan kunnen geven. Niet dat ik het erg vind om nog te gaan werken: ik heb dit keer toch ’n beetje moeite om los te laten. Dat heb je dan met een job die je graag doet…

Verder gaat alles goed. Ik hoop vooral dat mijn water morgen niet breekt; 29 februari mag dan wel een heel originele datum zijn, het lijkt me gewoon leuker om jaarlijks te verjaren.

Stel je voor, een schrikkelbaby

Geef een reactie

