lentebloem

the endless variations on everyday life… cause nothing ever happens twice

Subtiel

4 reacties

Ik ging een cadeautje halen voor mijn schoonzus in een winkeltje met beautyproducten. Zoals dat vaak gaat in dat soort winkels, kreeg ik na het afrekenen ”een paar staaltjes”. De antirimpelcrème verdween zonder uitleg in de zak. De nadruk legde de extreem jonge winkelbediende op dat andere staaltje: ”een crème tegen wallen en donkere kringen onder de ogen,” zo zei ze.

Zou ze daar iets mee willen zeggen hebben?

4 thoughts on “Subtiel

  1. Die staaltjes hadden ze vast op overschot 😉

    • Ik vermoed dat ze mij op haar eigen onbeholpen manier wou helpen. Ik héb namelijk ook effectief wallen onder mijn ogen, maar voorlopig “mag” dat nog. Onze kleinste pruts is nog maar een dikke drie maand oud en heeft mij ’s nachts dus nog hard nodig. 🙂

  2. Ik hoorde de dag na mijn zesentwintigste verjaardag een reclamespot die zei “Vanaf je zesentwintigste kan je maar best beginnen te smeren met een goeie anti-rimpelcrème”. Een kleine depressie loerde toen wel om de hoek.

Geef een reactie

